Přednímu výrobci pružin již nedostačovala nosnost dopravníku na stávající lakovně a potřeboval také vyměnit stávající řízení linky.
Zvýšení nosnosti dopravníku
S ohledem na vývoj trhu a poptávce po výrobě a lakování stále větších pružin jsme zákazníkovi v rámci rekonstrukce zvýšili nosnost dopravníku ze stávajích 200 kg na 750 kg na jeden závěs. To vše při zachování stávající ocelové nosné konstrukce, povoleno však bylo její vyztužení. Díky novému Power&Free dopravníku se zákazníkovi významně zvýšila kapacita a nově má možnost navěšovat nové typy výrobků.
Nové řízení s vazbou na aplikační techniku
Souběžně s rekonstrukcí a zvýšení nosnosti dopravníku jsme pro zákazníka implementovali nový řídicí systém lakovny. Podmínkou byla provázanost s řízením stávající aplikační techniky. Nově tedy je tedy celá lakovna vč. aplikační techniky sdružena pod jedním řídicím systémem. Toto řešení také zvyšuje kapacitu a efektivitu lakovny.
Jednou z výzev celého projektu byl šibeniční termín pro veškeré práce. Ty jsme zvládli s dvoudenní rezervou a od prvního dne po předání díla začal zákazník pracovat v plném třísměnném provozu.